Monday, November 26, 2012

Peplum!!

Sebenarnya dah lama trend Peplum ni menyerang negara kita ni cuma saya sahaja yang lambat untuk mengayakannya. Bukan ketinggalan atau tidak mengetahui fenomena Peplum ni cuma masih lagi mencari Peplum yang sesuai dengan diri!!

  

Jadi Sabtu baru ni saya memberanikan diri mengayakan Peplum lace trend korea bersama dengan skiny jeans. Untuk memecahkan warna hitam peplum tu saya padankan dengan shawl padle pop dari Radiusite. Hmm dekat page pun ada jugak saya jual tau jenis padle pop ni cuma color block ni sahaj Radiusite ada. Campurkan sedikit aksesori so I'm ready to go!!! jalan-jalan with my family :)

Looking simple but still in fashionable. Korang semua dah dapatkan peplum??. Sekarang ini pelbagai jenis peplum ada di pasaran. Saya suka yang jenis lace ni sebab selain digayakan dengan seluar ianya boleh digayakan jugak dengan skirt!!!. Semua majlis atau tempat sesuai dengan peplum ni tau. Jimat belanja heheh


after

No comments: