Thursday, November 22, 2012

Hight Waist Palazzo

Hari ni saya nak share tentang Hight Waist Palazzo, pada yang dah tahu tentang palazzo ni tak apalah ni saya nak share kpd mereka yang belum tahu lagi.

Saya jugak suka kepada seluar jenis hight waist ni. Kepada yang bertubuh pendek macam saya akan nampak kita lebih tinggi jika kita mengayakan baju masuk ke dalam atau istilah lain tie in. Nampak kita smart, look eksekutif or korporat. 

Tetapi oleh kerana kita ni muslimah jangan terlalu mengikut fesyen sehingga melupakan ciri muslimah dan lupa apa yang sesuai atau tidak pada diri kita. Jadi kenali dulu bentuk badan kita ye. 


Look guys Zaza Zaura nampak smart dan eksekutif dengan penampilan Hight Waist Palazzo. Palazzo dan baju ini semua Zaza Zaura beli di butik Blaq http://www.facebook.com/BLAQSHOWROOM?ref=ts&fref=ts


 Ini adalah contoh Hight Waist Palazzo dari jenis material chiffon. Palazzo ni datang dari pelbagai material jadi mudahlah untuk kita memilih mana yang sesuai dengan bentuk badan kita.


Inilah beberapa gaya hight waist palazzo yang boleh kita gayakan. Nampak menarikkan. Hanya dengan sehelai seluar pelbagai gaya boleh dibentuk. Ingat pilih gaya yang sesuai dengan bentuk badan kita tau.



Seleberiti Kim Kardashian bergaya dengan Hight Waist Palazzo. She look smart kan. Bila bergaya begini kita akan nampak lebih berkeyakinan percayalah!!!
after

No comments: