Thursday, November 22, 2012

Jika Kita terlewat!!!

Mesti kita semua pernah terlewat ke sesuatu tempatkan.. Adatlah tu susah nak cari orang yang boleh tepati masa dan sampai ON TIME. Saya pun sama dengan nak uruskan anak lagi..nak pulak kalau program tu waktu pagi huhuh memang bercinta nak siap.

Rabu baru ni saya perlu hadiri meeting so akibat terlalu asyik menjawab segala comment serta pm anda semua di ByBarika Page, tenggok jam dah 9.15 pagi. Wakakak mak dah terlewat u, mujor dah mandi heheh.

Jadi dengan solekan ringkas, saya pun mengambil apa sahaja yang diboleh dipakai tanpa perlu digosok!!!...inilah hasilnya guyss :)


Inilah gaya simple dari saya, Inner Dress boleh dibeli mana sahaja. Kimono cardigan 2 tone color ni saya beli di butik Sugarcraft, pashmina shawl ni pun beli di sini sahaja dengan harga RM20 dan belt tu saya beli di Vincci dah lama sekali dengan kasut tu pun dari Vincci. Rantai tu pulak tak ingat dah beli mana.

Biarpuan terlewat saya tetap nak bergaya jugak!!! 
after

No comments: